Zadáváte nové kontakty do systému ručně? Je to váženě nutné? Díky webovým formulářům si můžete zjednodušit proces evidence zákazníků či zájemců o vaše produkty a služby. Zejména to platí, pokud máte webové stránky, na které vám chodí potenciální i stávající klienti zajímající se o vaši nabídku. Umístěním webového formuláře zvýšíte počet objednávek, a navíc zautomatizujete zadávání kontaktů do Anabixu. 

Jak vytvořit webový formulář?

Nejjednodušším řešením je využívání formuláře systému SmartEmailing. Vyplněné údaje se vám dostávají do předem nastaveného seznamu přímo ve SmartEmailingu a následně jsou během synchronizace přenášeny do seznamu v Anabixu, který si sami určíte. Pro přenos informací z formuláře je třeba si v nastavení seznamu spárovat také konkrétní pole typu jméno, telefon či si předem vytvořit vlastní pole na další data, která sbíráte. Jak celkově funguje spojení Anabixu a SmartEmailingu najdete v záznamu webináře – Propojení Anabixu a SmartEmailingu (záznam webináře).

Dalším způsobem, který přináší podstatně více možností, je naprogramování vlastního formuláře komunikujícího s Anabixem přes API.

Jak celý proces může fungovat prakticky při naprogramování vlastního formuláře?

  • Na vašem webu vyplní zájemce formulář, z kterého se data pošlou přes API do Anabixu
  • Anabix zkontroluje, zda je již kontakt zadán z dřívějška (podle emailu a jména + příjmení) a pokud ne založí nový kontakt
  • Ke kontaktu se rovnou vytvoří obchodní případ ze šablony, např. Zájemce z webu
  • K vytvořenému obchodnímu případu se do vámi připravených vlastních polí zadají další specifické údaje vyplněné ve formuláři
  • Přímo v Anabixu si zadáte trigger(y) se spouštěcí akcí „Byl vytvořen nový obchodní případ“ a následnou akcí „Vytvořit úkol ze šablony“, které dají vědět vašemu týmu o nové poptávce
  • Pokud budete mít součástí formuláře i zaškrtávací pole pro souhlas s obchodními podmínkami a souhlas pro zpracování údajů za účelem marketingu a obchodních nabídek, lze výběr rovnou přenést do polí GDPR – právní důvod zpracování OÚ a datum udělení souhlasu, případně do jiného vámi připraveného vlastního pole

Jaké jsou výhody vlastní verze webového formuláře?

  • Design formuláře bude odpovídat vašemu individuálnímu zadání
  • Kontakt je v Anabixu okamžitě po vyplnění formuláře
  • Opakované vyplnění formuláře vždy založí nový obchodní případ v Anabixu, snadno uvidíte kolikrát konkrétní zájemce formulář vyplnil a jaké údaje zadal
  • Ve formuláři můžete využívat i pole typu přednastaveného výběru
  • Zajistíte si snadno splnění podmínek GDPR u nově zadaných kontaktů

Individuální formulář může vytvořit váš IT pracovník dle API dokumentace na našem webu nebo si jej můžete objednat u některé z našich spolupracujících IT firem.

O kontakt či upřesňující informace si pište na stepan.musil@anabix.cz

Ukázky formulářů:




Štěpán Musil

Štěpán Musil

St, 11/7/2018 - 8:00

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *