Svět IT se bez pořádku, řádu a automatizace obejít nedokáže. Dokonce bez vzájemného propojení více nástrojů. Stejně tak Radek Pohnán, expert a poradce pro firmy v oblasti nastavení služeb Google. Radek Anabixem nenahradil Google, ale naopak objevil možnost fungujícího propojení obou nástrojů. Díky spojení má přehled o svých zakázkách a vše přehledně na jednom místě.

Prosím představte stručně čtenářům, jakou činností se zabýváte. V jakém oboru pracujete.

Pomáhám jednotlivcům, malým a středním společnostem využít výhody digitální kanceláře Google G Suite. Doprovázím je na cestě od úvodní konzultace, návrhu řešení, po vlastní implementaci a podporu. Proškolím uživatele, případně i administrátory celého Google řešení. A pokud tuto fázi máme se zákazníkem úspěšně za sebou, mohu vylepšovat interní procesy automatizací nebo integrací s dalšími používanými systémy. Můj profesní obor je už 27 let svět IT.

Popište prosím vaši situaci před zavedením Anabix CRM. Jak jste řešili evidenci kontaktů, sledovali zakázky?

Kontakty jsem se naučil evidovat v Google kontaktech, kde využívám výhod provázání s mobilní platformou (vše navíc automaticky zálohuji). Pro sledování zakázek jsem vyzkoušel více řešení, jedním z nich byla i Google tabulka.

Jaké byly vaše důvody pro výběr nového CRM řešení a proč jste si vybrali právě Anabix CRM?

Jednoznačně pro jednoduchost prostředí, možnost definování vlastních polí, interní automatizaci pomocí triggerů. Určitě zmíním integraci s fakturačním systémem a propojení s G Suite. Jelikož Anabix CRM poskytuje API rozhraní, dokázal jsem jej napojit na svojí Google partnerskou konzoli, což mě pomáhá mít klíčové údaje o zákaznících na jediném místě. A v neposlední řadě zmíním napojení na databázi Merk.

Jak a v čem se změnila vaše práce díky používání Anabix CRM?

Nepoužívám Anabix až tak dlouhou dobu. Ale začal jsem se více zamýšlet nad tím, abych celý proces obchodního případu udržel na jediném místě. Doplnil všechny potřebné informace (ideálně automatizovaně) a pokud je třeba, vše velice jednoduše a rychle našel na jediném místě. 

Jaké funkce Anabix CRM nejvíce oceňujete a jaké nejvíce využíváte?

Vypíchnul bych možnosti automatizace pomocí triggerů. Například využívám informaci o tom, že zákazníkovi bude končit roční předplatné G Suite nebo že jsem jej delší dobu nekontaktoval atd. Pak už jsou to vlastní scénáře, kdy využívám možností Anabix API rozhraní. Například automaticky v Anabixu vytvářím obchodní případy, pokud obdržím poptávku služeb přes e-mail.

Jakou vaši službu, produkt, projekt, tip chcete představit čtenářům? Popište nám jej prosím.

Díky mimořádné situaci, začali společnosti a jednotlivci více využívat možností “online” aplikací. Stoupla několikanásobně poptávka po videokonferencích, ale i potřeba většího sdílení dat, práce na dálku nebo z domova.  Toto je jen malá část z balíčku služeb Google G Suite (vyznačuje se jednoduchostí používání, s možností práce na jakémkoliv zařízení bez potřeby instalací nebo aktualizací), které vám dokáži nastavit dle vašich požadavků a potřeb. A třeba i integrovat s Anabix CRM řešením. Pokud uvedete kouzelné slovíčko Anabix, nabídnu vám 50 procentní slevu z ceny za základního nastavení G Suite.

Veškeré informace, případové studie nebo články o G Suite naleznete na mém webu cleverity.cz nebo na Likedin profilu.

Děkujeme za rozhovor.

Mgr. Štěpán Musil

Čt, 16/7/2020 - 13:00

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.