Udržovat pravidelnou komunikaci se svými stávajícími i potenciálními klienty je jeden z nejdůležitějších faktorů obchodního úspěchu. Díky systému Vocalls nyní můžete automatizovaně rozesílat SMS zprávy i volat na kontakty z Anabixu. Vyberete si jeden či více seznamů vašich kontaktů, které máte vytvořené v Anabixu, připravíte si text SMS zprávy či obsah hovoru a odešlete takto nachystanou kampaň. Výsledky uvidíte přímo v Anabixu.

Co je systém Vocalls

Systém Vocalls je automatické call a SMS centrum v prohlížeči. Lze jej využít pro hromadné kontaktování Vašich klientů formou SMS nebo automatického volání. Velký důraz je kladen na zpětnou vazbu, která je v obou zmíněných typech obsažena.

SMS rozesílka a něco navíc

Prostřednictvím systému Vocalls je Anabix rozšířen o SMS bránu. Hromadně tak oslovíte libovolnou skupinu Vašich kontaktů SMS zprávou. Zajímavou výhodou oproti běžným SMS bránám je funkce tzv. „chytré SMS“, což je jednoduše řečeno možnost, jak zjistit, kdo si vaši SMS opravdu přečetl. Pro aktivace této funkce je třeba v textu SMS zprávy zaškrtnout volbu “chytré SMS” a vložit odkaz směřující k vám na web či jinou webovou stránku, která příjemci nabídne pro něj zajímavý obsah (např. hodnotné informace, představení nového produktu, dotazník nebo cokoliv jiného). Informaci o tom, že příjemce kliknul na vložený odkaz, najdete formou aktivity typu SMS přímo v Anabixu na kartě daného kontaktu.

Pokud nechcete chytrý odkaz využít, máte k dispozici klasickou SMS bez možnosti mít zpětnou vazbu. U obou variant je na výběr i načasování odeslání.

Automatické volání

Unikátní funkcí systému Vocalls je také automatické hromadné volání. Díky němu jste schopni oslovit klienty i když nemáte vlastní call centrum, nebo jej chcete doplnit o nový způsob komunikace.

Základem je namluvená zpráva, kterou si sami připravíte pomocí webového prohlížeče, nebo použijete již nahranou audionahrávku, např. v MP3. Vocalls nabízí i vytvoření nahrávky namluvené profesionálem. Následně si vyberete typ kampaně a označíte si seznamy klientů z Anabixu, které chcete obvolat. Vocalls zjistí, u kterých kontaktů máte uvedené telefonní číslo ve správném formátu a klientům přehraje nahranou zprávu. O provedení hovoru budete informování zápisem aktivity na jednotlivé karty kontaktů v Anabixu.

Typy audio kampaní

1)   Informační – je klasická audio kampaň, kde je zvoleným skupinám kontaktů přehrána audio zpráva. Vy poté v Anabixu vidíte, kteří klienti si zprávu poslechli a do jaké délky.

2)   S volbami – největší síla je v kampani s volbami. V současné době systém Vocalls podporuje zpětnou vazbu pomocí klávesnice mobilu (typicky čísla 1…9). Jednoduše tak můžete klienty požádat, aby stiskli určité číslo a podle toho s nimi dále komunikovat (např. poslat automatickou SMS s odkazem, nebo je později kontaktovat manuálně apod.) V Anabixu v tomto případě vidíte také zvolenou volbu a můžete si i vyfiltrovat kontakty, kteří vybrali určité číslo.

3)   Hodnotící – Pokud chcete klienty požádat např. o spokojenost s posledním nákupem nebo službou, např. na stupnici od 1-5, je klávesnice mobilu také ideální volba.

Veškeré audio kampaně lze jednoduše kombinovat i s SMS zprávou. Například můžete určitou SMS odeslat jen lidem, kteří nezvedli a jinou těm, kteří stiskli volbu 1.

Jak na to?

Samotná integrace je jednoduchá a zabere jen pár minut. Stačí si prohlédnout video, které integraci ukazuje.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Postup v písemné formě:

1) registujte si účet Vocalls na https://app.vocalls.cz/Account/Register

2) po úspěšné integraci vstoupíte do systému Vocalls a vytvoříte audio nebo SMS kampaň

3) zvolíte seznam kontaktů, který se Vám automaticky načte z Anabixu

4) nahrajete nebo napíšete text

5) uhradíte částku dle typu kampaně a počtu oslovených kontaktů

6) spustíte kampaň

7) pak už jen sledujete výsledky, které automaticky padají přímo do Anabixu ke konkrétním kontaktům (filtrovat lze na přehledu aktivit nebo si předem nastavit trigger, který vytvoří úkol při načtení určitého typu aktivity z Vocalls)

Potřebujete pomoci či další informace? Napište nám.

Kontakt na CRM Anabix - anabix@anabix.cz

Kontakt na Vocalls - sales@vocalls.cz

Štěpán Musil

Štěpán Musil

Čt, 12/4/2018 - 18:00

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.