Anabix je CRM, který si vaši lidé zamilují

Získejte jednoduchý a výkonný nástroj pro správu a péči zákazníků, který nebudete chtít opustit.

S Anabixem budete mít rychlý přehled, kdo, kdy a o čem s klienty komunikoval.

Hlavní výhody českého online CRM systému ANABIX

Vše důležité najdete na jedné stránce kontaktu

V Anabixu nemusíte otvírat spoustu oken, abyste se dostali k informacím, které potřebujete. Přehled o údajích klienta, aktivitách, úkolech, obchodních případech, přílohách i seznamech najdete na jednom místě. Konec složitého hledání v datech!

Napojit si můžete libovolnou emailovou schránku

Propojením svých emailových schránek získáte přehled o odeslaných i přijatých emailech, které si s klienty vyměníte. U nás nemusíte do CRM systému zadávat emaily ručně. Předcházejte zapomínání a chaosu v komunikaci!

Automatizujte svoji práci s CRM

Pryč jsou doby, kdy jste museli hlídat termíny obchodních případů, přemýšlet o návaznosti úkolů nebo složitě kontrolovat aktivitu s vašimi kontakty. Tohle a spoustu dalších věcí snadno vyřešíte pomocí automatizace (triggerů). Péče o klienty nikdy nebyla jednodušší!

Reference našich zákazníků

Nikdy jsem si nemyslel, že budu CRM systém někdy potřebovat, ale ve chvíli, kdy jsem jej pro prodej našeho software AffilBox zavedl, tak se ihned zlepšilo naše povědomí o tom, který klient se nás na co dotazoval, jakou fakturu nám nezaplatil, či že mu uplynulo testovací období a kolegyně mu má zavolat. Anabix nám umožňuje lépe se starat o klienty a mít přehled, co s kterým klientem který s mých kolegů řešil. Anabix doporučuji všem, kteří plánují růst své firmy a chtějí mít dokonalý přehled o svých zákaznících a komunikaci s nimi.

Mário RoženskýOLYMPIC s.r.o.

Vyzkoušeli jsme několik CRM systémů, ale až Anabix jsme začali opravdu používat. Díky jeho ON-LINE dostupnosti ho náš obchodní i realizační tým používá kdykoli a odkudkoli. Za pomocí Anabixu máme opravdový přehled a zlepšili jsme tak naší efektivitu práce. Anabix je přehledný a intuitivní.

Aleš HradeckýSOLARINVEST - GREEN ENERGY s.r.o.

Základem jakéhokoliv obchodu je vztah se zákazníkem. Vztah se buduje dlouho a je založen na tom, že aktivity provádím včas a přesně v termínu, kdy jsem zákazníkovi slíbil (přijdu na schůzku, na kterou jsme se s klientem domluvili, a zavolám tehdy, kdy jsem zavolat slíbil). V případě, že již je klientů více, neumím si představit řízení vztahu se zákazníky jinak než pomocí CRM. Mou představu jednoduchého a přehledného systému Anabix naprosto splňuje.

Rostislav StočekFIXFINANCE s.r.o.

Průhledné tarify podle počtu kontaktů a uživatelů

Tarif MINI

do 5 uživatelů a do 5 000 kontaktů

Tarif MIDI

do 15 uživatelů a do 10 000 kontaktů

Tarif MAXI

do 35 uživatelů a do 15 000 kontaktů

Platit u nás můžete ročně, pololetně nebo čtvrtletně. Nad rámec tarifu MAXI lze dokupovat přístup pro další uživatele i místo pro kontakty.

Pro samostatné podnikatele máme i speciální tarif SINGLE.

Staňte se obchodním partnerem CRM systému ANABIX

20 % z každého zakoupeného tarifu

Za každého zákazníka přivedeného přes váš partnerský odkaz získáte 20 % z ceny, kterou klient zaplatí za první rok využívání Anabixu. Provizi z každého klienta dostanete buď jednorázově nebo z dílčích plateb po dobu prvního roku jeho využívání Anabixu.

Zákazník se nemusí rozhodnout hned

Doporučovat stačí i testovací 30denní verzi zdarma. Navíc ten, koho doporučíte, se nemusí rozhodnout ihned. Registraci zájemce evidujeme po dobu 90 dnů od první návštěvy přes váš affiliate odkaz a vy získáte provizi za nového zákazníka i během této doby.

Klienti vám poděkují za pořádek ve své komunikaci

Propagací Anabixu pomůžete svým klientům, aby i oni měli přehled o veškeré komunikaci, úkolech, obchodních případech a měli více času na podstatnější věci. Všem se pečlivě věnujeme - zasíláme seznamovací e-maily, vše konzultujeme telefonicky nebo online.

Nejnovější články na našem blogu

Komunikace a jak ji správně používat v obchodním procesu (záznam webináře)

Jaká je vaše úroveň vztahu se zákazníky? Proč je potřeba rozlišovat komunikaci pro jednotlivé fáze obchodního procesu? Čím vám pomůže uvědomění si milníků a dílčích úkolů v komunikaci? Nejen na tyto otázky odpovídáme ve webináři s názvem "Komunikace a jak ji správně používat v obchodním procesu"

St, 11/10/2017 - 22:00

Více v článku →

Hledáte informace nebo návody k Anabixu? Sledujte Facebook, blog a znalostní bázi

Zákaznická podpora, dostatek informací a přehled o novinkách je důležitý prvek každé služby. Pozadu nezůstáváme ani u nás v Anabixu. Pro všechny uživatele účtů máme nově k dispozici uzavřenou skupinu na Facebooku a veřejně přístupnou Znalostní bázi. Nejen pro zájemce o chytrý a jednoduchý CRM systém publikujeme pravidelně články na našem blogu a příspěvky na oficiální facebookové stránce.

St, 6/09/2017 - 17:00

Více informací →

S Anabixem získáte rychlý přehled o aktivitách, úkolech i obchodních případech.

Mějte každý kontakt samostatně na jedné stránce včetně všech informací.