Jaká je vaše úroveň vztahu se zákazníky?

Proč je potřeba rozlišovat komunikaci pro jednotlivé fáze obchodního procesu?

Čím vám pomůže uvědomění si milníků a dílčích úkolů v komunikaci?

Nejen na tyto otázky odpovídáme ve webináři s názvem "Komunikace a jak ji správně používat v obchodním procesu", který proběhl ve středu 11.10.2017 od 20h.

 

Komu je vysílání určeno?

  • Obchodníkům, kteří chtějí správně komunikovat na své stávající i potenciální zákazníky
  • Vedoucím pracovníkům, kteří potřebují mít přehled o zakázkách a komunikaci podřízených s klienty
  • Stávajícím uživatelům Anabixu, kteří chtějí efektivněji využívat Anabix, ať už v rámci rozdělení klientů do seznamů nebo nastavení automatizace
  • Obchodním partnerům Anabixu, kteří chtějí umět dobře poradit s nastavením obchodního procesu

Co můžete očekávat od záznamu živého vysílání?

  • Podíváme se na důvody a přínosy komunikace s klienty v obchodním procesu
  • Martin vám na jednoduchém grafu popíše, jaké jsou úrovně vztahu se zákazníky
  • Štěpán vám představí komunikační mapu a její součásti (jednotlivé fáze, milníky a dílčí úkoly obchodního procesu)
  • Ukážeme si potřebu odlišení komunikace v jednotlivých fázích obchodního procesu
  • Řekneme si konkrétní příklady dílčích úkolů z praxe

Vysíláním vás provádí:

Bc. Štěpán Musil

člen týmu CRM ANABIX a marketingový specialista
Baví mne pomáhat s nastavením podnikatelských strategií nejen na míru CRM Anabix, ale i komplexně v rámci marketingu.

Své zkušenosti z praxe předává:

Martin Luňák

sales mentor úspěšných podnikatelů
Pomáhám budovat obchodní systémy a zvyšovat prodej pomocí pochopení a vytváření mezilidských vztahů. Nepřemýšlejte nad tím, jak prodat. Raději se zákazníky komunikujte tak, že poznáte, jak přemýšlí a zda vaše aktivity skutečně přinesou užitek.

Prezentaci, kterou používáme ve webináři najdete pod odkazem.

Na záznam z vysílání se podívejte zde:

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Naše bonusy pro vás:

Martin – konzultace obchodního procesu nebo trénink obchodních dovedností 1h gratis – napsat email s předmětem „Anabix“ na ja@martinlunak.cz

Štěpán – převedení komunikační mapy do CRM, online konzultace, psát na stepan.musil@anabix.cz

Vyzkoušejte Anabix na 30 dní zdarma a automatizujte své obchodní procesy.

Přečtěte si také článek Cíle marketingové komunikace: Proč jsou důležité a jak je nastavit?

Štěpán Musil

Štěpán Musil

St, 11/10/2017 - 22:00

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.