Udržovat si přehled nad činností svojí i svých podřízených, patří k základním prvkům podnikání. K rozhodování, hodnocení i nastavení motivace, potřebujete znát údaje o práci s Vašimi klienty i aktivitou Vašich podřízených. K vyhodnocování komunikace v Anabixu bylo dosud možné používat filtrace na kartách Aktivit, Úkolů a Obchodních případů. Od letošního srpna najdete nově v přehledu Nástrojů také Reporty.

Pojďme se podívat na možnosti, které nyní máte.

1) Report aktivit

Zajímává Vás, kolik Vaši pracovníci zvládli za týden/měsíc/rok schůzek či telefonátů? Kdo z nich byl nejaktivnější a který den byl v tomto nejvýkonnější?

Odpovědi najdete právě v tomto reportu. Zvolit si můžete jednoho konkrétního pracovníka nebo všechny najednou. Nastavit si pouze zapsané schůzky nebo všechny aktivity.

Pokud máte napojené své poštovní schránky, pak si snadno zobrazíte, kdo z pracovníků je i nejaktivnější v emailové komunikaci.

Tip z praxe – Report se Vám bude hodit také při zjištění, zda Vaši pracovníci využívají Anabix tak, jak mají, zda skutečně do něj zapisují. Je to opravdu důležité. Na co jsou Vám informace v hlavě Vašich pracovníků, když většinu z nich rychle zapomenou nebo Vám s nimi i časem odejdou? Jak se dostanete Vy a ostatní spolupracovníci k zápisům kdesi na papíře či na disku jednoho počítače?

2) Report úkolů

Kolik úkolů zvládli Vaši pracovníci splnit v termínu a kolik jich mají ještě otevřených?

Základní otázka, na kterou odpovídá tento report. Můžete si opět zobrazit buď jednotlivé pracovníky či všechny, které máte zadané jako Uživatele. Podívat se kolik úkolů bylo za dané období otevřených v souladu s termínem, kolik úkolů bylo otevřených a dle termínu již měly být splněny. Stejně tak na počty odložených úkolů i počty splněných úkolů v termínu a po něm. Zobrazit si můžete také přehled všech otevřených úkolů dle priority či denní statistiku dokončených úkolů.

Tip z praxe – Úkoly jsou jednou ze základních funkcí Anabixu. Umožnují Vám nezapomínat na to, co jste slíbili, připomínat důležité události, delegovat požadavky napříč firmou i mít nad jejich plněním kontrolu. Díky reportu budete mít v ruce jasné důkazy, kdo plní úkoly zodpovědně a kdo ne, stejně tak získáte včasné varování, že je třeba rozdělovat úkoly jinak než dosud.

3) Report obchodních případů

Potřebujete vědět, jak se daří Vašim obchodníkům v dotahování obchodních případů? Kolik jich bylo úspěšných, kolik prohraných či odložených na později? V jakém obnosu tyto obchodní případy byly?

Přesně tyto informace najdete na stránce třetího reportu. K dispozici je tabulka uzavřených obchodních případů s rozdělením na vyhrané a prohrané a tabulka stále otevřených či odložených obchodních případů. Do obou tabulek jsou přenášeny i Vámi zapsané částky z pole Obnos a statistiku si můžete zobrazit opět u vybraných pracovníků či všech najednou. Samostatně uvidíte i celkovou částku vyhraných obchodních případů.

Tip z praxe – Nedotahování obchodních případů je nejčastější slabinou mnoha firem. Pokud si budete ke svým obchodním příležitostem či rozjednaným zakázkám vystavovat karty Obchodních případů, sdružovat si pod nimi komunikaci s klientem včetně úkolů, pracovat s datem splnění i označovat si dokončené případy jako vyhrané či prohrané, vyhnete se právě nedotahování. Uvidíte, že se tato „maličkost“ projeví pozitivně na zlepšení práce obchodníků a v mnoha případech i na zvýšení Vašich obratů.

Mít přehled se opravdu vyplatí, vyzkoušejte si to ve Vašem účtu!

Štěpán Musil

Štěpán Musil

Pá, 28/08/2015 - 08:06

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.